Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Nsr 250 histori


Nsr 250

Το NSR 250 έκανε το ντεμπούτο του στις 1 Οκτωβρίου 1986 ως μοντέλο 1987 στην Ιαπωνία για 559.000 ιαπωνικά Γεν, που ονομάστηκε το MC16 από το εργοστάσιο. Αντικατέστησε το παλαιότερο NS 250 R που ήταν να πάρει έξω ημερομηνία. Honda ήταν κερδίζοντας το μεγάλο χρόνο με το είναι NSR δρομείς έτσι Honda κυκλοφόρησε μια έκδοση ρεπλίκα για το δρόμο. 
Ήταν σχεδόν ένα πλήρες αντίγραφο του δρομείς εργοστάσιο. Ήταν ελαφρύ και γρήγορο. Ο κινητήρας ήταν βασικά ένα NSR 500 κινητήρα δρομέας κόβονται στα δύο. Το πρώτο έτος NSR 250 ήταν το μόνο 250 ΕΕΣ να έχει τρεις ζάντες. Διαθέσιμα χρώματα πολεμούσαν κόκκινο και λευκό από την πρώτη μέχρι την απελευθέρωση των χρωμάτων Terra σε μπλε και άσπρα που άρχισε να πωλείται το Μάρτιο του 1987. Είναι Ήταν μια καταπληκτική μηχανή είναι μέρα με ευκίνητο χειρισμό και την τρομερή επιτάχυνση. Στις 19 Γενάρη του 1988 ήταν αναδιατύπωση με το νέο αμάξωμα και όσοι είναι εξοικειωμένοι δίδυμο φώτα φρένων γύρο, νέο ηλεκτρικό σύστημα, αναβαθμισμένη ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα, έξι μίλησε τροχών με μεγαλύτερες ελαστικό και μια ακόμη πιο κινητήρα peakier.Η τιμή είχε αυξηθεί κατά γιεν και 20.000 579.000 γεν και μετονομάστηκε το MC18 από το εργοστάσιο. Υπολογιστή που ελέγχεται εξαερωτήρες γνωστή ως PGM ΙΙ, εισήχθησαν για πρώτη φορά. (Πολλοί άνθρωποι λένε ότι το 1988 ήταν το καλύτερο έτος για όλες τις NSR της κινητήρες 50, 80 και οι 250 του). Τα χρώματα ήταν το ίδιο με το MC16 ΕΕΣ, η καταπολέμηση κόκκινο / λευκό και Terra μπλε / λευκό. 15 του Μάρτη του 1988 είδε την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσης δρόμου SP (Sport Production) NSR. Είχε κυκλοφορήσει σε Rothmans αγωνιστικά χρώματα, αυτά τα ποδήλατα είναι αρκετά σπάνια τώρα, είχαν Mag-Tek ελαφρύ μαγνήσιο εμπρός τροχούς και πίσω. 1988 NSR 250 μοντέλα SP είχε την ίδια ανάρτηση με την R μοντέλα και η τιμή ήταν υψηλότερη από το κανονικό ΕΕΣ μέχρι το 81.000 γιεν φέρνοντας την τελική τιμή 660.000 γιεν για το μοντέλο SP.
 Η παραγωγή ήταν περιορισμένο στα 3000 SP ΕΕΣ για το 1988. Η Honda πούλησε συνολικά 23.000 ΕΕΣ, συμπεριλαμβανομένου του μοντέλου SP το 1988. Το 1989 μοντέλο πήγε για πώληση 10 Φεβρουαρίου, 1989 για 608.000 γιεν. Η ΕΕΣ ήταν και πάλι ενημέρωση, αλλά εξακολουθεί να ταξινομείται ως MC18 στην Ιαπωνία. Έκδοση 2 ή το R5K για το πρότυπο τύπου R NSR χαρά, Αυτή τη φορά όλα τα νέα MC18 πήρε νέο αμάξωμα, υψηλότερη σιγαστήρες σετ, νέα πίσω ανάρτηση, αναθεωρήθηκε PGM ΙΙ πρόσληψη του συστήματος, ευρύτερο ακτινωτά ελαστικά και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά είδε τις ίδιες μάχες κόκκινο και άσπρα χρώματα, μαζί με Terra μπλε χρώματα και μια ελαφρά παραλλαγή με το κόκκινο τονισμένο κάλυμμα του καθίσματος. Νέα χρώματα σε μαύρο και μεταλλικό όπλο γκρι έκανε το ντεμπούτο του, καθώς και . Λόγω του μεγάλου αριθμού κυκλοφορίας ατυχημάτων με μοτοσικλέτες. Όλα τα NSR 250 ήταν ταχύτητα περιορίζεται από το 1989. Η επιλογή του SP με αναπτήρα Magneτροχοί καλίου, το οποίο εισήχθη πρόσφατα ξηρό συμπλέκτηκαι όλα τα νέα χρώματα ήταν διαθέσιμο στην τιμή των 689.000 γιεν. Το μοντέλο SP πωλήθηκε στα χρώματα αγωνιστικά Terra (NSR χορηγός αγωνιστικά) από ασήμι και λευκό με πράσινες αποχρώσεις.Το 1989 το μοντέλο SP είχε επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό πιρούνι (προφόρτισης και rebound) σε σύγκριση με τα τακτικά τύπου R το οποίο ρυθμίζεται μόνο προφόρτιση.Επίσης, μια εντελώς νέα πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με δεξαμενή. 1989 ήταν επίσης το πρώτο έτος για το ξηρό συμπλέκτη στην οδό μοντέλα SP. Αυτά τα NSR ήταν χαρακτήρισε τα R6K. 1990 σημειώθηκε μια τεράστια αλλαγή μοντέλου για τη νέα ΕΕΣ ότι πήγε για πώληση από 13 Φλεβάρη του 1990. Αυτά ποδήλατα ήταν κωδική ονομασία MC21 από το εργοστάσιο και ήταν εντελώς νέα και διαφορετική με κάθε τρόπο από τις προηγούμενες ΕΕΣ του. Νέο πάντα, αναστολή gullarm, πιο συναρπαστικό αμάξωμα, PGM σύστημα εισαγωγής ΙΙΙ, ζάντες 17 ιντσών με σπορ ελαστικά και διαφορετικά χρώματα. Διαθέσιμα χρώματα για το 1990 τα μοντέλα ήταν το κόκκινο και λευκό με μπλε αποχρώσεις, μπλε και λευκού χρώματος με κίτρινες αποχρώσεις, επίσης, μαύρο και κόκκινο με γκρι τόνους. Αυτά ήταν τα βασικά χρώματα τύπου R και ήτανστην τιμή των 609.000 γιεν. Η επιλογή του SP ήταν διαθέσιμο πάρα πολύ με το είναι Καμπίνας αγωνιστικά χρώματα σε κόκκινο, ασημί, χρυσό και μαύρο. Το SP είχε χρυσό βαμμένο ρόδες που ήταν κατασκευασμένο από μαγνήσιο, το ξηρό συμπλέκτη και έχουν εισαχθεί προσφάτως ρυθμιζόμενα εμπρός ανάρτησηκαι πίσω, και περιορίστηκαν σε 2.500 μονάδες για το μοντέλο του 1990, η τιμή για το SP ήταν μεγαλύτερη και το κόστος 719.000 γιεν. Κάθε χρόνο είδε το μοντέλο αλλάζει μέχρι το το MC21 εισήχθη.Εκτός από παραλλαγές στα χρώματα δεν υπήρξαν σημαντικές αλλαγές μέχρι το 1993. Το 1991 η Honda κυκλοφόρησε ένα νέο μοντέλο του ΕΕΣ. Κλήθηκε η SE και τώρα υπήρχαν τρεις τύπους μοντέλων για την πώληση. Το πρότυπο μοντέλο ονομάστηκε απλά το 250R μοντέλο. Ήταν διαθέσιμο μόνο σε μαύρο χρώμα με γκρι και ασημί αποχρώσεις. Ο τύπος R έγινε στην τιμή των 620.000 γιεν και δεν περιλαμβάνουν τα επιπλέον επιλογές όπως τα μοντέλα SE και SP.
 Ήταν ένα μικρότερο εναλλακτικό κόστος για την ακριβότερη μοντέλα και μερικοί άνθρωποι δεν νοιάζονται για το θορυβώδες φλυαρία των ξηρό συμπλέκτη. Αυτό ήταν το πρώτο έτος για την SE (Super Edition) μοντέλο.Ήταν διαθέσιμη μόνο σε ένα χρώμα της πάλης κόκκινο / λευκό με μπλε και το πράσινο να το διακρίνει από το κανονικό μοντέλο τύπου R. Η SE ήταν υψηλότερες τιμές στα 660.000 γιεν. Η SE τέθηκε στη διάθεση λόγω των υψηλών τιμών και σπανιότητα των μοντέλων SP.SE έκδοση ΕΕΣ είχε το πολύ δροσερό και ξηρό συμπλέκτη και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση για την εμπρός και πίσω καθώς και σημάνσεις SE. Η SE δεν πωλήθηκε με το μικρό βάρος και ακριβό ζάντες μαγνησίου, λόγω του υψηλού κόστους. Honda συνέχισε να ανεβάζει SP μοντέλα για το δρόμο αλλά ήταν ακριβός και να περιορίζονται σε λίγες μονάδες. Του 1991 SP πωλήθηκε σε Pentax χρώματα αγωνιστικά, είχε το μικρό βάρος και ακριβά ζάντες μαγνησίου Mag-Tek που έγιναν από Enkei, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση για την εμπρός και πίσω καθώς και το ξηρό συμπλέκτη αγωνιστικά. 1991 SP ήταν τιμή σε 719.000 γιεν. Η παραγωγή περιορίστηκε σε 1500 μονάδες, ώστε να πάρει τα χέρια σας σε ένα από αυτά θα είναι δύσκολη και πιθανόν ακριβός. Το 1992 δεν υπήρξαν σημαντικές αλλαγές, αλλά υπήρχαν όλα τα νέα χρώματα. Το πρότυπο τύπου R ήταν ακόμη στην τιμή των 620.000 γεν και τα νέα χρώματα ήταν Ross λευκό και το πραγματικό μπλε με πορτοκαλί αποχρώσεις και το πράσινο ενδείξεις σχετικά με το κάλυμμα του καθίσματος που είχε γίνει διάσημος με NSR του. Η SE ήταν ακόμα μέρος του lineup του 1992 και αυτή τη φορά δύο διαφορετικά χρώματα ήταν διαθέσιμα για την καταπολέμηση του κόκκινου και του Ross λευκού χρώματος με μπλε τόνους και η πράσινη ένδειξη κάλυμμα του καθίσματος. Τα άλλα χρώματα για την SE ήταν σε μαύρο και κόκκινο με την καταπολέμηση τόνους ασήμι και φυσικά το πράσινο σημειώνονται κάλυμμα του καθίσματος.SE NSR ήταν σημαδευτεί διαφορετικά από τα τυποποιημένα NSR και παρέμειναν αμετάβλητες στην τιμή από το προηγούμενο έτος μοντέλα SE των 660.000 γιεν. Honda έφερε πίσω την Rothmans χρωματιστό ΕΕΣ SP μοντέλα για το 1992 με όλα τα extras, όπως το προηγούμενο έτος SP. Οι δεύτερης γενιάς Rothmans χρώματος NSR ήταν περιορισμένη σε ένα τρέξιμο παραγωγής των 1.500 μονάδων και είχαν τιμή 770.000 γιεν.
 Αυτά τα ποδήλατα SP κρατήστε εκεί τιμή πολύ καλά λόγω του περιορισμένου αριθμού των ΠΣ ποδήλατα κατασκευάστηκε από την Honda. Το 1993 δεν υπήρξαν αλλαγές για το ΕΕΣ MC21 είναι εκτός από το μοντέλο SP το οποίο δεν ήταν πλέον διαθέσιμα σε Rothmans χρώματα.Αντίθετα, προσφερόταν στην ίδια χρώματα όπως και το 1992 χρώματα SE. Γνωστή ως τα χρώματα λάμψης στα ιαπωνικά.Η μόνη διαφορά ήταν φυσικά τα αυτοκόλλητα στο πίσω κάθισμα που σημάδεψαν την μια έκδοση SP, το σήμα HRC κάτω από το μπροστινό φλας και το πράσινο τελειώματα από το πίσω κάλυμμα του καθίσματος μεταφέρθηκε στο μέτωπο της άνω κάλυμμα που καλύπτει την περιοχή όπου το κάλυμμα πινακίδας ήταν για ποδήλατα αγώνα δρόμου για να δώσει το ποδήλατο πιο εικόνας racier. Αυτά ήταν τα τελευταία ποδήλατα SP ληφθούν μέτρα για την MC21 τύπου NSR και περιορίστηκαν σε μια πολύ μικρή διαδρομή των μόλις 900 ποδήλατα που τους καθιστά το σπανιότερο ΕΕΣ είναι όλων. Η Honda κάνει συνολικά 106.000 NSR από την πρώτη κιόλας MC16 1987 NSR μοντέλο στην τελική MC21 ΕΕΣ που παρήχθησαν το 1993. MC21 Η παραγωγή σταμάτησε στα τέλη του Αυγούστου 1993. Στις 11 Νοεμβρίου 1993, η ΕΕΣ όλα τα νέα μοντέλο MC28 πήγε στην πώληση στην Ιαπωνία ως μοντέλο του 1994. Θα ήταν τελείως διαφορετικό από τα προηγούμενα μοντέλα και να αλλάξει τρόπο σκέψης των λαών περίπου δύο τεχνολογία εγκεφαλικό επεισόδιο. Η νέα Proarm NSR, όπως αυτές έγιναν γνωστές στην Ιαπωνία ήταν το απόλυτο 250 ποδήλατο για το δρόμο. Είχαν PGM IV τεχνολογία που της επέτρεπε ακριβέστερη έλεγχο των υδατανθράκων, καλή λειτουργία και την άψογη συμπεριφορά οδήγησης σε αντίθεση με το παρελθόν δίχρονος ποδήλατα. Η όλα τα νέα κάρτα μνήμης αντικατέστησε το πρότυπο κλειδί και έκανε de-περιορίζοντας τα ποδήλατα πολύ δύσκολη. Το 1994 lineup είδε τρεις τύπους NSR για την πώληση και πάλι. Υπήρξε το πρότυπο 250R μοντέλο τύπου για την καταπολέμηση της κόκκινο και άσπρο Ross. Ήταν μαζί με μια κανονική υγρό συμπλέκτη τύπου και μη ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Ήταν τιμή σε 680.000 γιεν.Το μοντέλο SE έγινε στην τιμή των 720.000 γιεν, και ήρθε με το πλήρως ρυθμιζόμενο εμπρός ανάρτηση και πίσω πραγματοποιούνται από Showa συν το ξηρό συμπλέκτη και διαφορετικού χρώματος ρότορες δίσκο μπροστά. SE χρώματα ήταν το ίδιο με το πρότυπο τύπου R για την καταπολέμηση της κόκκινο και άσπρο Ross αλλά σημαδεύτηκαν SE και το λογότυπο του ΕΕΣ ήταν σε φωτεινό κίτρινο. SE μοντέλα επίσης πωλήθηκαν σε μπλε και λευκού χρώματος με πορτοκαλί αποχρώσεις, αλλά και σημαδεύτηκαν SE αλλά το λογότυπο του ΕΕΣ ήταν λευκό. 1994 είδε επίσης την επιστροφή του χρώματος της Rothmans NSR για τα μοντέλα SP μόνο. Είχαν όλα τα πρόσθετα στοιχεία, όπως τα προηγούμενα μοντέλα SP. Το MC28 ποδήλατα SP είχαν διαφορετικές μπροστινό πιρούνι ρύθμισης με το δροσερό μπλε ανοδιωμένο μπλε πόμολα, τα ίδια χρυσαφί εμπρός δίσκοι των φρένων, όπως το μοντέλο SE και ήταν εφοδιασμένο με υψηλότερη πρόσφυση και πιο pricier ελαστικά Michelin αθλητισμό TX11B και TX23B από την SE και τα τυποποιημένα υποδείγματα. Η τιμή ήταν ένα επιβλητικό 800.000 γιεν γι 'αυτούς και μόνο 1.500 SP ποδήλατα κατασκευάστηκαν από την Honda. Αυτό επρόκειτο να είναι το τελευταίο έτος για το Rothmans χρωματιστά NSR ποτέ. Σήμερα η εύρεση ενός Rothmans SP είναι αρκετά σπάνιο και ακριβό, λόγω υπήρξε περιορισμένος αριθμός. Honda άλλαζε δίχρονος ιστορία με αυτές τις αργότερο πέμπτη NSR μοντέλο γενιάς. Ήταν πολύ ακριβό, αλλά για την τεχνολογία που είχαν ήταν σε λογικές τιμές. 
Η κάρτα μνήμης ήταν πολύ ευχερής αλλά μερικοί τι αμφιλεγόμενη, λόγω των δυσκολιών στην de-περιορίζοντας τα ποδήλατα, αλλά οι κάρτες φαινόταν δροσερή και άρχισε μια τάση προς μίμηση με το είναι ψηφιακό ταχύμετρο. Το αμάξωμα, επίσης, είχε αναβαθμιστεί πάρα πολύ για λογάς δυναμική aero και την καλύτερη εμφάνιση για να ταιριάζει με όλα τα νέα μονής όψης ψαλίδι ή απλά PROARM. Δύναμη μειώθηκε σε 40 από 45 ίππους στις προηγούμενες NSR χαρά, αλλά η απόδοση επιτάχυνση δεν ήταν κακό. Το 1995, η SP άλλαξε είναι τα χρώματα στο ΣΑΔ τρι-χρώματα με ίνες άνθρακα, όπως αυτοκόλλητα και είναι υψηλή πρόσφυση ελαστικών Michelin για να γιορτάσουμε 1994 Mick Doohan του GP 500 Πρωτάθλημα. Υπάρχουν μόνο μερικά από αυτά τα ποδήλατα γύρω από το Honda περιορίζεται και πάλι αυτά τα ποδήλατα για μια σύντομη τρέξιμο παραγωγής των 1.500 μονάδων. Ως εκ τούτου, κρατήστε εκεί αξία έντονα πάρα πολύ. Το 1996 δεν υπήρχαν μηχανικές αλλαγές μόνο για νέα του ΕΕΣ για τα χρώματα για τα νέα μοντέλα. Το πρότυπο μοντέλο R είχε διακοπεί και τώρα υπήρχαν μόνο δύο είδη διαθέσιμα. Το μοντέλο SE με το ξηρό συμπλέκτη και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο τύπου κασέτας ανάρτησης εμπρός και πίσω ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Πλέον η έκδοση ΠΔ με πλήρη χρώματα Repsol. Η Honda είχε παραγάγει ένα μεγάλο ποσό της πρόωρης NSR MC28 του (1994-1995) Είχαν δυσκολίες πώλησή τους μακριά ώστε το 1996 το ποσό των δομημένων NSR ήταν μειωμένη. 1996 χρώματα ήταν διαθέσιμα σε Ross λευκό και αφρώδη κόκκινα με κίτρινες αποχρώσεις, η άλλη επιλογή ήταν σε Ross λευκά και ιώδη με κίτρινες αποχρώσεις που ήταν η αντιστροφή των χρωμάτων τα άλλα χρώματα SE. SE μοντέλου NSR της είχαν τιμή 720 000 γεν και πλέον δεν υπάρχουν μεταβολές στο χρώμα για την SE ΕΕΣ του μέχρι το τέλος της παραγωγής τους το Μάιο 1999.
 Το 1996 ήταν επίσης το τελευταίο έτος για το SP να πωλούνται στον κόσμο. Είχε κυκλοφορήσει σε εντυπωσιακά χρώματα Repsol για άλλη μια φορά τον εορτασμό 2η συνεχή πρωτάθλημα Mick Doohan του κόσμου στο GP κατηγορίας 500. Αυτά τα υπέροχα Repsol ποδήλατα SP ήταν περιορίζονται σε μόνο 1.000 ποδήλατα να πάρει, ώστε τα χέρια σας σε μία είναι πιθανώς μια καλή επένδυση εάν μπορείτε να βρείτε ένα για πώληση. Αυτά τα ποδήλατα SP είχαν τιμή 800.000 γιεν λόγω των εκεί ακριβός και ζάντες ελαφρού βάρους σε μαύρο χρώμα. NSR ήταν συνεχίζοντας τις πωλήσεις για το 1997 και το 1998, αλλά ήταν να χάνει δημοτικότητα. Η έκρηξη ρεπλίκα δρομέας ήταν πλησιάζουν στο τέλος τους με νεότερα άτομα προτιμούν αμερικανικό κρουαζιερόπλοια στυλ ή δρομείς cafe στην Ιαπωνία. Οι πωλήσεις για το ΕΕΣ ήταν κάτω και έχουν εισαχθεί προσφάτως στην Ιαπωνία νόμους που περιόριζαν τις τρέχουσες δίχρονος εκπομπές οδήγησε στη Honda την ακύρωση της ΕΕΣ για τις πωλήσεις του δρόμου. Ποιος ξέρει τι θα μπορούσε να είχε είχαν Honda συνεχίστηκε με τον ΕΕΣ. Ένα από τα μεγαλύτερα αγωνιστικά ποδήλατα σε όλη ιστορία. Καλή τύχη με NSR σας ή να βρουν ένα, αν δεν έχετε βρει ήδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου