Κυριακή 29 Μαΐου 2011

F1 - GP Monaco 2011: "Πύρινη" νίκη του Sebastian Vettel!




Με ιδιαίτερα τολμηρή στρατηγική και με τη βοήθεια της τύχης, ο Sebastian Vettel κατάφερε να κερδίσει και στο Monaco

Με ιδιαίτερα τολμηρή στρατηγική και με τη βοήθεια της τύχης, ο Sebastian Vettel κατάφερε να κερδίσει και στο Monaco   (Φωτογραφία:  A.Π.Ε. )


Την πρώτη του νίκη στο Monaco και την πέμπτη φετινή του, σε έξι αγώνες, πέτυχε ο Sebastian Vettel στο πιο επεισοδιακό Grand Prix της Formula 1 2011, το οποίο διεκόπη για δεκαπέντε λεπτά στον 72ο από τους 78 γύρους.


Ο Γερμανός κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Fernando Alonso και τον Jenson Button, καθώς οι τρεις μονομάχησαν σε όλο τον αγώνα, έχοντας επιλέξει τρεις διαφορετικές στρατηγικές. Ο πρώτος έκανε ένα pit-stop, ο δεύτερος δύο και ο τρίτος τρία!

Η διακοπή ήταν ευχής έργο για τον Sebastian Vettel, που με το μοναδικό του pit-stop χρησιμοποιούσε τη μαλακή γόμα από τον 16ο γύρο και φυσικά ήταν ευάλωτος στις επιθέσεις του F. Alonso στους τελευταίους γύρους.

Στη διακοπή οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν νέα ελαστικά κι έτσι, μετά την επανεκκίνηση, ο S. Vettel είχε και πάλι φρέσκα ελαστικά και ανταγωνιστικό ρυθμό και ο F. Alonso φάνηκε σαν να είχε συνειδητοποιήσει ότι δεν θα ήταν εφικτό να επιχειρήσει να προσπεράσει τον Γερμανό.

Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Mark Webber, ο Kamui Kobayashi και ο Lewis Hamilton, ο οποίος ενεπλάκη και στα δύο ατυχήματα που έβγαλαν στην πίστα δις το Όχημα Ασφαλείας. Στο πρώτο τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits, καθώς κρίθηκε υπαίτιος για το ατύχημα που οδήγησε στην εγκατάλειψη τον Felipe Massa.

Στο δεύτερο ατύχημα, που συνέβη στον 69ο γύρο και οδήγησε στην -προσωρινή- διακοπή του αγώνα τρεις γύρους αργότερα, οι Jaime Alguersuari και Vitaly Petrov προσέκρουσαν στις μπαριέρες στην περιοχή της πισίνας. Το ατύχημα προκλήθηκε από τον Adrian Sutil, που είχε νωρίτερα προσκρούσει στις μπαριέρες.

Ο αγώνας διεκόπη διότι ο V. Petrov χρειάστηκε ιατρική βοήθεια, μιας και παραπονέθηκε για έντονους πόνους και ζήτησε από την ιατρική ομάδα να τον βγάλει από το μονοθέσιο. Αργότερα, στο ιατρικό κέντρο της πίστας, διαπιστώθηκε ότι δεν έχει υποστεί σοβαρό τραυματισμό.

Στην εκκίνηση ο S. Vettel κατάφερε να κρατήσει την πρωτοπορία και ο Jenson Button τη δεύτερη θέση, ενώ ο F. Alonso πέρασε τον Mark Webber για την 3η. Ωστόσο, η Red Bull Racing τα «θαλάσσωσε» στο πρώτο pit-stop, καθώς κάλεσε και τους δύο οδηγούς της μαζί, καθυστέρησε και τους δύο κι έτσι S. Vettel έχασε την πρωτοπορία.

Ο J. Button ηγούνταν και μπήκε για το δεύτερό του pit-stop λίγο πριν βγει το Όχημα Ασφαλείας για το ατύχημα του F. Massa. Ο F. Alonso εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία του Ο.Α. για να κάνει το δεύτερό του pit-stop, αλλά όχι και ο S. Vettel!

Έτσι, ο Γερμανός ανέκτησε την πρώτη θέση. Ο J. Button βρέθηκε πίσω του, αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει κι έτσι στον 48ο γύρο μπήκε για το τρίτο του pit-stop. Εκεί ο Άγγλος έχασε τη 2η θέση από τον F. Alonso, αλλά σύντομα κατάφερε να καλύψει τη διαφορά του από τον Ισπανό.

Οι τρεις τους ενεπλάκησαν σε μια εκπληκτική μονομαχία, αν και σε ολοκληρώθηκε καμία προσπέραση, μέχρι τη διακοπή του 72ου γύρου. Πίσω τους, ο Mark Webber ανελίχθηκε στην 4η θέση κάνοντας δύο pit-stops και προσπερνώντας στο τέλος τον Kamui Kobayashi, που είχε κάνει ένα.

Αμέσως μετά την επανεκκίνηση, σε μία ακόμη από τις λυσσαλέες του προσπάθειες, ο Lewis Hamilton συγκρούστηκε με τον Pastor Maldonado, στερώντας του τον πιο καλό του τερματισμό στη Formula 1. Η Williams θα κέρδιζε πολύ περισσότερους βαθμούς από τους δύο που της έδωσε τελικά ο Rubens Barrichello. Ήταν η πρώτη φετινή βαθμολόγηση της αγγλικής ομάδας.

F1 - GP MONACO 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Vettel (RBR) 2:09:38.373
2. Alonso (Ferrari) +1.138
3. Button (McLaren) +2.378
4. Webber (RBR) +23.100
5. Kobayashi (Sauber) +26.900
6. Hamilton (McLaren) +27.200
7. Sutil (Force India) +1 γύρος
8. Heidfeld (Renault) +1 γύρος
9. Barrichello (Williams) +1 γύρος
10. Buemi (STR) +1 γύρος
11. Rosberg (Mercedes) +1 γύρος
12. Di Resta (Force India) +2 γύροι
13. Trulli (Lotus) +2 γύροι
14. Kovalainen (Lotus) +2 γύροι
15. D’Ambrosio (Virgin) +2 γύροι
16. Liuzzi (Hispania) +3 γύροι
17. Karthikeyan (Hispania) +3 γύροι
18. Maldonado (Williams) +5 γύροι
ΕΓΚ Petrov (Renault) +10 γύροι
ΕΓΚ Alguersuari (STR) +10 γύροι
ΕΓΚ Massa (Ferrari) +45 γύροι
ΕΓΚ Schumacher (Mercedes) +45 γύροι
ΕΓΚ Glock (Virgin) +47 γύροι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ

1. Vettel 143
2. Hamilton 85
3. Webber 79
4. Button 76
5. Alonso 69
6. Heidfeld 29
7. Rosberg 26
8. Massa 24
9. Petrov 21
10. Kobayashi 19

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull 222
2. McLaren 161
3. Ferrari 93
4. Renault 50
5. Mercedes 40
6. Sauber 21
7. Force India 10
8. Toro Rosso 7
9. Williams 2
auto.in.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου